Surat Jemputan Debat NFC Kepada YB Khairy Jamaluddin

Saya telah menghantar surat secara rasmi kepada YB Khairy Jamaluddin dan mencadangkan tarikh 12 Disember 2011 untuk berdebat mengenai skandal NFC.

YB Khairy sebelum ini mengesahkan bahawa beliau sudi berdebat, asalkan mengambil kira kekangan masa beliau.

Surat ini telah pun dihantar melalui faks, email dan pos laju kepada beliau di alamat ibu pejabat UMNO.

 

3 thoughts on “Surat Jemputan Debat NFC Kepada YB Khairy Jamaluddin”

  1. Pulun dia bro.. Jgn tak pulun.. dekat parlimen bukan main lantang suara dia kalau DSAI tgh berbahas.. tgk bagaimana lantang dia lawan bro Rafizi!

  2. Kalau berani turun KJ. Kata hebat sangat pidato. Aku pun dah muak lah tengok UMNO ni, dari Ketua UMNO, PEMUDA dan PUTERI kalau ajak debat ade jer alasan. Takut sangat dgn PKR pasal.

    Tu yang aku malas nak join UMNO lagi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.