Saluran Generasi Reformasi di Youtube

Selepas sebulan, telah banyak pertemuan, debat, diskusi dan kempen yang berjalan melibatkan calon-calon Generasi Reformasi. Kami mengambil keputusan untuk membuat satu saluran khas Generasi Reformasi di Youtube untuk memuatkan pembentangan manifesto, perdebatan dan pelbagai video yang lain.

Memandangkan kita berdepan dengan sebahagian besar anggota AMK yang agak kurang aktif, walaupun jumlah keahlian adalah ramai – kami cuba sedaya upaya untuk menghubungi kumpulan ini untuk membawa mereka bersama-sama ke arus perdana parti.

Salah satu caranya adalah dengan berhubung secara terus dan menghantar klip-klip video untuk mereka teliti, tanpa perlu hadir ke majlis ceramah atau penerangan parti.

Cara ini agak eksperimental dan belum tentu dapat menjamin undi (ha ha), tetapi paling kurang kami menyumbang untuk membawa lebih ramai aktivis ke pangkuan parti.

Setakat ini hasilnya agak membanggakan apabila di beberapa tempat yang kami lawati, ada sekumpulan ahli parti yang turun menyertai roadshow kami walaupun tidak pernah melibatkan diri dengan aktiviti parti sebelum ini.

Saya mohon kerjasama Saudara-saudari untuk terus mengikuti saluran Generasi Reformasi di Youtube, apabila lebih banyak video dan klip akan disajikan untuk kebaikan bersama.

One thought on “Saluran Generasi Reformasi di Youtube”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.